Thursday, July 22, 2010

Musim akhir pengajian

Akhirnya, terbit juga sedikit masa untuk saya menulis di ruangan maya ini. Nampaknya tidak ada banyak isu menarik yang dapat saya coretkan. Entahlah, mungkin kurang sempat membaca akhbar-akhbar harian agaknya. Musim-musim akhir pengajian di INTEC nampaknya menjadikan para pelajar sedikit sibuk (ataupun hanya saya saja yang merasakannya?- akibat buat kerja last minute : P ). Ada banyak program yang menunggu masa untuk dilaksanakan….


INPRO bakal tiba dalam masa terdekat ini. Jawatankuasa sudah mula bertungkus lumus menyiapkan rencana perjuangan! MEP pasti boleh! BTN untuk pelajar MARA dan Pergigian JPA juga bakal tiba- saya juga terlibat…Alahai….

Pembentangan Projek secara individu untuk subjek MEEL01 (English) pun semakin hampir- gawat sungguh!- Projek Kimia masih menunggu giliran pada selepas BTN-Geram betul...dua kali buat preparation tapi tak jadi juga! Pembentangan untuk subjek Pengenalan kepada Islam dan Perubatan pun semuanya dalam masa terdekat ini. Oops…Projek Fizik yang masih tertangguh….kebingungan dalam dunia konsep Fizik…Assignments..Assignments..oh dimanakah diriku berada….

Ada lagi..Projek Final Subjek Bahasa Arab-Kena berlakon pula…skrip tak siap lagi…Nasib baik storyline dah siap…Legalah sikit….

Coretan diatas ialah akibat daripada perbuatan menangguhkan kerja…Sila abaikan sikap ini dalam kehidupan seharian anda.

Pesanan khidmat masyarakat dari Tok Dalik.

No comments:

Post a Comment